top of page

Beyoncé a Levi’s® opět spolu! Nová kampaň REIIMAGINE oslavuje styl i sílu

Beyoncé v kampani Levi’s® REIIMAGINE dokazuje, že styl a sebevědomí jdou ruku v ruce. (foto Beyoncé / Levi’s®)
Beyoncé v kampani Levi’s® REIIMAGINE dokazuje, že styl a sebevědomí jdou ruku v ruce. (foto Beyoncé / Levi’s®)

Co vznikne, když se spojí Beyoncé, denimová ikona a vizuální storytelling? Třetí kapitola kampaně REIIMAGINE od značky Levi’s® přináší odpověď – krátký film Refrigerator, který propojuje nadčasový styl s atmosférou amerického dineru, hudební scénou i sebevědomou ženskou energií.


Po předchozích dílech Launderette a Pool Hall, které znovu otevíraly dialog o odkazu Levi’s®, přichází nová vizuální pocta – tentokrát odehrávající se na sluncem zalité silnici, v klasickém roadside dineru. Beyoncé v hlavní roli na sobě nosí ikonickou kombinaci: bílý nátělník, červený šátek, džínovou košili a 501® Original šortky. Styl, který se nebojí být hlasitý, ženský a nesmrtelný zároveň.

Film režírovala Melina Matsoukas, která s Beyoncé spolupracuje dlouhodobě a má vytříbený cit pro vizuální jazyk současné popkultury. Nechybí ani country zpěvák Willie Jones, známý z alba Cowboy Carter, což dodává projektu další hudební vrstvu a prohlubuje spojení módy s hudbou.


Kampaň vychází z původní reklamy z roku 1988, ale její poselství je přetavené do současnosti: o síle, svobodě a odvaze být vidět. Přesně to, co dnes Levi’s® znamená. A přesně to, co z Beyoncé dělá nejen hudební, ale i módní ikonu.


„Levi’s® není jen značkou, které čerpá ze své tradice, ale značkou, která zůstala ve středu dění, především v tom kulturním.“- Kenny Mitchell, generální ředitel Levi’s® brand v Levi Strauss & Co.

Na produkci se podílela agentura TBWA\Chiat\Day LA, filmař Marcell Rév a fotograf Mason Poole. A výsledek? Vizuálně silná výpověď, která spojuje minulost s budoucností a denim s osobním statementem.

Comments


© 2022 Dedicated CZ s.r.o

bottom of page