top of page

Koupelová bomba slaví 30 let! Lush uvádí novinky ke Světovému dni koupelových bomb

Lush slaví 30 let a Světový den koupelových bomb s limitovanou edicí a první digitální bombou na světě. (foto Lush)
Lush slaví 30 let a Světový den koupelových bomb s limitovanou edicí a první digitální bombou na světě. (foto Lush)

V roce 1989 se ve světě beauty produktů objevil malý, barevný vynález, který během několika vteřin proměnil obyčejnou koupel ve voňavý a vizuálně podmanivý zážitek. Koupelová bomba. Nenápadná koule, která šumí, barví vodu a rozplývá se ve vůních, se stala nečekaným hitem a během několika let si získala srdce všech, kdo v teplé lázni hledají víc než jen očistu. Její tvůrce, britská značka Lush, tehdy přinesl do koupelen radost, hravost a nový rozměr self-care rituálu.

 

Společně s tímto krásným výročím připadá na 27. dubna také Světový den koupelových bomb -  den, kdy se vana mění v pódium, voda v bublinkový zážitek a každá bomba v malý osobní rituál. A Lush ho slaví ve velkém: třiceti novými koupelovými bombami, které propojují nostalgii s inovací, a poprvé také digitální novinkou, která posouvá pojem „koupel“ do zcela nové dimenze.

 

30 bomb, 30 nálad… A jedna oslava, která se rozpustí ve vaně

Limitovaná kolekce k třicátinám Lush je jako narozeninová party v bublinkách. Každá bomba má svůj vlastní příběh, složení i vůni – od nostalgických návratů po úplné novinky. Nadšenci klasiky ocení Sweet As Honey, inspirovanou bestsellerem Honey I Washed The Kids, nebo smyslně karamelovou Sticky Dates. Milovníci filmových narážek se zase najdou v Let The Good Times Roll, kde nechybí ani popcornové zdobení.



V kolekci ale objevíte i sezónní kousky jako Spring Sunrise navozující jarní euforii vůní fialek nebo The Sun Has Got His Hat On, která rozjasní den optimistickým mixem citrusů. Kdo touží po opravdovém úniku z reality, může sáhnout po hvězdném E.T. nebo zkusit úplně nový zážitek s technologickým klenotem, kterým je koupelová bomba v digitálním provedení.

 

Bath bot: koupelová bomba 21. století

Vypadá jako běžná bomba, ale skrývá se v ní víc než jen šumivá nálož vůně. Bath Bot je první digitální koupelová bomba na světě – přesněji řečeno voděodolný reproduktor s LED podsvícením, jenž se propojuje s mobilní aplikací a vytváří multisenzorický zážitek v reálném čase.

 

Zvolit si můžete různé režimy – od relaxačního „Sleep“ po rozverný „Rave“ – a vaše vana se rázem promění v taneční parket, meditační zónu nebo soukromou světelnou show. Zvukové bubliny šumí kolem plovoucího zařízení, zatímco barevné odlesky kreslí na hladinu hypnotickou krajinu.


Bath Bot vám umožní vytvořit si z každé lázně vlastní světelný, zvukový a barevný zážitek. (foto Lush)
Bath Bot vám umožní vytvořit si z každé lázně vlastní světelný, zvukový a barevný zážitek. (foto Lush)

Značka, která dává smysl

Za třicetiletou historií Lush nestojí jen šumivé bomby, ale i důsledná práce s hodnotami. Značka je známá ruční výrobou, etickými ingrediencemi a důrazem na udržitelnost. V roce 2020 uvedla koupelovou bombu pro Digital Detox Day s výtěžkem na podporu duševního zdraví, o rok později opustila sociální sítě, aby ochránila pohodu své komunity. A když se do Oxfordského slovníku dostalo heslo „bath bomb“, bylo jasné, že tenhle výtvor už není jen trend, ale kulturní ikona.

 

Comments


© 2022 Dedicated CZ s.r.o

bottom of page